‘We hebben bekendheid gekregen bij een breder publiek’
TSN Groen, de meest duurzame logistiek dienstverlener in Nederland, kreeg brede bekendheid in de markt door de nieuwsexplosies van Bureau Busskruit. Zo zette het bedrijf in het voorjaar van 2023 vaatjes busskruit in voor de plannen om het vervoer van grote consumentengoederen in heel Nederland CO2-neutraal te maken. Dat nieuws haalde onder meer het FD en talloze vakmedia.
Waarom hebben jullie voor deze ontwikkelingen PR ingezet?
Andries Vlot, directeur van TSN Groen: ‘We wilden op een professionele wijze onze innovaties wereldkundig maken.’
Wat wilden jullie ermee bereiken/wat waren de doelen?
‘Meer aandacht voor onze initiatieven.’
Vanwaar de keuze voor Bureau Busskruit en Pieter Buss? Welke toegevoegde waarde zag je bij aanvang?
‘Hij is ter zake kundig, fijn in de omgang en schakelt snel.’
Welke verwachtingen had je van de samenwerking en het resultaat?
‘Een brede bekendheid in de markt realiseren.’
In hoeverre zijn die verwachtingen uitgekomen?
‘Wij zijn op een breder vlak bekend geworden en krijgen reactie van partijen die ons anders waarschijnlijk niet bereikt hadden.’
Wat is de impact van alle publiciteit geweest? Wat heeft het jullie uiteindelijk opgeleverd?
‘Meer naamsbekendheid en reacties op de geschreven stukken door een breed publiek.’
Wat kenmerkt of typeert Pieter?
‘Hij is vakkundig, efficiënt en in staat om een groot mediabereik te realiseren.’
Zou je in de toekomst weer gebruik maken van zijn diensten?
‘Zeker.’
In hoeverre zou je hem aanbevelen bij andere bedrijven?
‘Ik zou hem zeker aanbevelen bij andere bedrijven.’
Welk advies heb je voor Pieter en zijn bureau? In welk (e) opzicht(en) zou hij zich kunnen verbeteren of zijn diensten kunnen uitbreiden?
‘Geen.’